Un blog al celor care se preocupă de (re)integrarea socială si de prevenirea marginalizării.

luni, 14 februarie 2011

Campanie reusită împotriva comercializării etnobotanicelor


Pentru că nimeni nu mi-a răspuns la întrebarea referitoare la oportunitatea implicării lui Puya în campanii antidrog, am mers să văd cu ochii mei. Glumesc... De fapt, aveam drum prin Bucuresti...

Cum a fost? Util. Buzdugan si Morar au fost nemaipomeniti. I-au mobilizat pe tineri, le-au vorbit despre adevăratele visuri, despre viată, despre familie... Nu le-a fost usor, pentru că între adolescenti au fost si unii care au încercat să deturneze mitingul în directia sustinerii legalizării marihuanei. Mă asteptam la asta, mai ales după interventia neghioabă a lui Bendeac, în timpul emisiunii lui Gâdea. Nu spun că reactia lui Bendeac a provocat această tendintă, ci a fost doar un simptom. Si ei se asteptau si au reactionat prompt, neutralizând urgent minorele încercări.

Puya? Da, Puya a jucat rolul băiatului bun si l-a jucat bine... A avut doar o scăpare, una mică... În rest, a fost de ajutor. De cartier si de ajutor...

Nu stiu în ce măsură guvernul si parlamentul vor reactiona, dar a fost o actiune de prevenire a consumului de droguri cum nu am mai văzut... Au pus suflet, inteligentă si nerv... Stiu că nu vor citi rândurile mele, dar simt nevoia să-i felicit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu