Un blog al celor care se preocupă de (re)integrarea socială si de prevenirea marginalizării.

sâmbătă, 10 septembrie 2011

FARA SA-MI DAU SEAMA ...

Venind pe strada fara sa vreau ochii mi-au cazut pe chipul fiecarui om in parte : un domn dadea agitat din maini vorbind la telefon, o doamna de varsta medie cauta incruntata ceva in geanta,o domnisoara tragea cu ochiul la pantofii alteia care pasea inaintea ei,un batranel venea agale cu privirea indreptata in jos si cu o plasuta din material in mana, alt domn mergea pe bicicleta vizibil ingandurat.
Apoi intalnesc un copilas la vreo 2 anisori care radea in hohote caci mamica lui ii facea balonase iar el fugea dupa ele si prinzandu-le in mainile gingase acestea se spargeau in degetutele lui,lucru care-l facea sa rada asa de cu pofta.Fara sa vreau am zambit si eu. Imi era asa de drag...

Dar mai tarziu mi-am pus intrebarea : cand am auzit oare ultima data un om matur care sa rada asa cu pofta si motivul sa nu fi fost o vorba de batjocura la adresa unei blonde,a unui politist, a unui coleg ,a unui defect vizibil de-al altei persoane e.t.c? Oare cum de am uitat sa radem impreuna si nu unul de altul? Oare sa fie viteza in care traim azi si care ne priveaza de bucuria asta.O si cat de bine mi-a facut acel ras cristalin !!!

Dar oare eu cand am ras asa ultima data? Trist e ca nu-mi amintesc si atunci ma cuprinde o durere nu stiu ce ma doare dar cred ca ma doare sufletul,ma doare ca am pierdut ceva pe drum,am pierdut fara sa-mi dau seama....



Un comentariu:

  1. Bucuria copiilor, inocenta si simplitatea lor... Îmi aduc aminte... Când era fiul meu mic...îi cumpărasem câteva jucării sofisticate, dar cred că m-am bucurat eu mai tare de ele. El prefera să se joace cu o pungă, cu un băt, cu o cutie care făcea gălăgie sau care se putea deschide... În ziua de azi...multe jucării se joacă singure. Unde sunt jucăriile si jocurile simple, cele care îi stimulează pe copii? Sunt, da, sunt... Dacă nu ne decidem, să avem încredere în întelepciunea simplă a copiilor!

    RăspundețiȘtergere